Nov 29, 2010

demam.


dh 2,3 ari dh saye demam+sakit tekak giler..2,3 ari jugak la saye xjamah nasi, xleh nk telan ape2 sebab sakit tekak giler..even nk telan air liur pon saye baca bismillah 2,3 kali, sakit nye nauzubillah..

cakap pon xbanyak, just ckp bende2 yg penting jer..tapi jgn risau, saye dh ke klinik dh..doktor dh check, xde ape2 katenye..just demam biasa..die just bagi ubat jer..macam2 ubat ni ha doktor bagi..macam2 kaler ade, kalo susun2 dh boleh jd warna pelangi dh..hihihi ;)
kawan2 doakan semoga saye cepat baik dan sembuh yer! =)

mungkin saye ni sensitif perubahan cuaca kot, sebab balik tgganu ni asyik hujan jer..
hihi ;p

kita kawan kan?

Adakah kamu semua tahu hubungan antara 2 biji mata kamu semua?

Mereka berkedip bersama..
Menangis bersama..
Bergerak bersama..
Melihat bersama..
dan..
Tidur bersama..

Meskipon mereka tak pernah melihat antara satu sama lain..
Tapi semuanya dilakukan bersama-sama..

itulah dinamakan PERSAHABATAN..
kehidupan akan terasa kosong dan sunyi tanpa mereka yg bernama KAWAN..

anda-anda semua..kita kawan kan? hehehe =)

Nov 24, 2010

sweet!

when i thinking of you..i'm always smile.. so sweet! hehe ;)

Nov 20, 2010

penghujung semester 5.

to all seluruh warga uniKL...
see uols in next semester ya!..
huhu sibuk2..nk packing2 barang nie..
bye-bye kuala lumpur!..menghitung hari mau balik ke terengganu..
huh! xsabarnye ;D

selamat bercuti semester!

Nov 12, 2010

My Adik


result UPSR dh kuar..
adik aku, miza fathini dpt 5A!!
TAHNIAH dik!!!
huh bangga aku sebagai kakak..haha!

tahniah adik!!


Nov 5, 2010

bingung

hidup ini susah untuk diduga..
kadang-kadang kita rasa
dekat sangat dengan seseorang..
tapi sebenarnya jauh....
walaupun kita dapat capai & genggam tangannya,

tapi belum tentu kita dapat selami hati dia ..
mungkin kadang-kadang
kita dapat tengok dia ketawa..
tapi kita tak tahu
apa di sebalik senyumannya...
bila dia menangis,
kita ingat kehadiran kita dapat memujuknya..
walhal kehadiran kita langsung tidak dihargai...
rencah dunia...
kita tidak tahu siapa kawan siapa lawan..
sehinggalah sampai masa kita jatuh..
adakah tangan itu menghulurkan bantuan ??
atau
kita ditinggalkan.....???


note : coretan ini sekadar renungan bersama..
fikir-fikirkan dan selamat beramal..